Monday, October 06, 2008

Mari Menuju Ke Gopeng

Pagi raya kedua.. tak banyak aktiviti kitorang buat.. kecuali aku ngan wife aku sibuk berkemas.. sebab kami nak bertolak ke perak pulak tengaharinya...

kemas punya kemas.. siap makan tengahari.. singgah umah makcik makcik yg dekat.. dalam kol 245 petang aku bertolak ke perak... dalam kol 3 petang aku masuk highway PLUS menuju ke utara... kemudian aku singgah di restoren jejantas ayer keroh.. hajat di hati nak carik t-shirt utk wife aku tapi takde yg berkenan di hati..

kemudian kitorang teruskan perjalanan hingga la dalam kol 545 petang aku berhenti di tanjung malim.. anak aku nak membuang plak.. hehe last last sampai ipoh (umah cousin aku) dalam kol 715 malam...

malam tu aku jadi tukang masak.. hehe tolong panggang daging kambing/sosej/daging ayam...

cousin aku buat open house malam tu...




Hana Pose Dengan Kak Miza Sebelum Bertolak




Farhan Ngamuk Nak tidur




Kakak Dan Ibu




Kroohhh Krrohh Krrrohhh sedapnya tidur




Farhan Terkujat Tengok Flash Camera

No comments: