Monday, October 06, 2008

Di Pagi Syawal Yang Mendung

salam sejahtera semua... tengah rancak menhupdatekan akunye blog aku update lagi.. tapi aku malas nak bercerita panjang panjang... cukup la aku kata aku gi semayang raya ngan biras aku kat masjid kampung alai.. semayang raya start kol 830 pagi.. lepas selesai semua.. dalam kol 9 pagi kitorang dah ada kat rumah... pastu sementara tunggu mak mertua aku balik... kitorang semua memulakan sesi bergambar hehehe :)



Farhan in Baju Melayu Merah




Farhana in Baju Kurung Merah




Farhan Bersongkok.. Kelakar plak aku nengok anak aku sorang nih




Susu Raya Buat Farhan :)




Ayah Diye, Ibu Diye, Diye, Adik Diye (Intonasi dhurah cousin hana)




Nek Munah dan sebahagian cucu cucunya




Kalut sebelum bergambar hehehe




Nenek Munah dan Sebahagian Anak Anak dan Menantunya (nombor 2 nombor 4 tiada dalam gambar)




Siapa Tembam? Pipi Ibu ke Adik?




Ke esokan harinya kami bergerak ke utara aka kampung aku di gopeng perak :)

No comments: