Wednesday, November 05, 2008

Gambar Gambar Di Bulan Oktober

hullo... rasanya lama dah tak update blog aku nih.. sibuk aaa takde masa aku nak update... boring gak aku masuk tengok gambar sama jer... takde citer lain...

oh well aku citer la pasal minggu minggu terakhir di bulan Syawal...

tak banyak benda aku buat lately kecuali kerja kerja kerja... apa tak nya.. nanti aku nak amik cuti panjang.. so kena la siapkan segala kerja yg ada...

since last week Syawal tu jatuh pada minggu cuti deepavali.. aku dan famili aku plan balik melaka gi beraya kat sana.... so sabtu pagi pagi lagi aku dah hantar mak aku ke stesen bas sek17 shah alam.. dia nak jengah rumah kat gopeng... ye la aku sekarang ajak mak aku dok ngan aku.. sebab aku risau pasal dia sorang sorang kat kampung.. and lagi satu mintak tolong tengok anak aku yg suka menarzankan diri tu...

so weekend tu.. kitorang gi rumah bisuaman aka laki noral aka mohd rizal aman.. mamat ni member aku masa belajar kat MMU dulu... dari kitorang start english course kat kolej negeri sampai la abeh belajar.. once a while memang kitorang akan jumpa.. samada tak sengaja atau sengaja..

not bad la buat gath pot luck kat rumah dia.. even tak ramai yg muncul akibat masalah masalah kerajaan negeri.. still meriah gak.. aku sampai rumah bisu dah dekat kol 4:30 p.m. masa tu ada bisu and noral, iym sekeluarga and tipah (aka azman minha).. nama yg aku sebut tu ex-ITTM 95 :)

lepas tu gedebak gedebuk dalam kol 5:30 p.m baru la ramai yg sampai.. wak kamree ada arip atan ada amin jaleel ada muna (ex-roomate aku kat taiping) yusran pon datang nyinggah siap sempat kutuk sawang kat rumah bisu.. tu tak mai rumah aku lagi tu hehehehe... pastu karim (nama sebenar imran hazimin) ada.. giant and engku ada dan yg paling glemer ensem pon ada gak hehehe...

then dalam kol 6:30 p.m aku gerak balik melaka... sampai melaka.. terus layan bola hehehehe... esoknya kitorang gi la beraya plak kat melaka.. sempat la melawat 2-3 rumah.. malas nak jalan jejauh sebab kebetulan aku on call minggu tu...

ok la boring gak citer benda benda ni.. tak sudah ngan makan punya.. aku nak letak lak gambar gambar kitorang yg agak latest.. :)



Gambar gambar kakak







Gambar gambar adik yg tarzan






gambar gambar ayah yg poyo




Ok la sekian..

oh tak lupa

Quote of the day:
A E H G A B ---> buah! (hana mengeja)

1 comment:

Miss Appleijo said...

bab gambar ayah dia tu memang aku setuju..ayah budak2 ni memang poyo wakaka