Monday, October 06, 2008

Aktiviti Di Malam Raya

Malam raya di kampung memang meriah dengan aktiviti aktiviti akhirat mahupun duniawi.. aku tak terlepas dengan kedua dua aktiviti tersebut.. cewah ayat gila skema... macam nak terkesima pon ada gak hehehe..

malam tu la aku memeriahkan majlis dengan letupan mercun 100 das yg abg ipar aku bawak balik ari tu...

malam tu jugak hana first time ikut takbir raya walaupon dalam lingkungan 15 buah rumah takbir tu makan masa 5 jam jugak.. hana yg memula ngadu penat la malas la ikut aku join takbir sampai la ke rumah mak mertua aku (yg last) kol 230 pagi hehe...

ok la ni la dia aktiviti aku...



Ni la rupa mercun 100das sebelum di letupkan




Hasilnya di udara




Rupa di dasar mercun hehehe




Hana Main Bungapi I




Hana Main Bungapi II





Hana Tersadai Di Riba Ayah setelah Bertakbir selama 5 jam




Hana Excited dapat Upah Susu




Gambar Paklong Pose Setelah Selesai Bertakbir (Courtesy of Hana's Work)

No comments: