Wednesday, July 05, 2006

Lamanya Aku Tak Update

a'kum semua.. lama dah aku tak update benda alah nih.. ye la kat tempat baru ni.. aku baru jer dapat access.. semuanya slow sebab bos aku asyik gi meeting je keje dia.. tak sempat nak approve aku nyer request id...

lately ni aku dah start kena tolong supervisor aku buat kerja.. menarik gak kerja sekarang nih.. ye la selama ni aku hanya tau ada RDBMS jer.. rupanya ada lagi 2 jenis DBMS yang wujud.. salah satu nyer yg aku guna sekarang network DBMS.. benda alah ni lagi complex dari database yang kita guna.. alhamdulillah.. aku dapat kembangkan ilmu database aku... wakakaka... seronotnya...

pasal famili aku.. alhamdulillah semua nya sihat.. pasal anak... masih sorang lagi.. ye la dia sorang jer aku dah tak larat nak layan.. apa taknya.. dulu masa dia tak bercakap lagi aku dok sibuk la pikir bila dia nak cakap cakap ni.. sekarang ni amik ko ubat.. abeh semua benda di tanya nye aku..

weekend baru ni wife aku bawak anak aku balik melaka naik bas.. excited betul si kecik tu.. ye la sejak lahir tak pernah di bawak naik bas.. and sementara diorang kat melaka.. aku pon tunaikan la janji aku kat anak aku.. dia dok hari hari mintak fish kat aku.. bukan yg dah goreng tapi ikan hidup.. dia memang suka tengok ikan.. aku belikan tank kecik aku letak sekor anak flower horn warna putih oren.. masa dia balik nampak ari tu.. punya la seronok dia.. nangis aku tengok gelagat dia.. dah setahun 10 bulan si raziatul farhana.. badan pon dah semangat.. tak larat dokong lama lama wooo..

aku plak sejak kerja kat tempat baru ni langsung dah tak layan sojourn.. takde plak rasa rindu nak main... pelik.. kalau tak selalu ada jer tergerak nak masuk... tapi lately ni aku rasa rindu plak kengkawan aku kat affin.. ye la dulu sesama main bola sesama layan boling.. apa bleh buat.. rezeki aku bukan kat situ lagi..

hah ni gambar latest anak aku :) korang tengok la sendiri comel ke tak... :P




WORLD CUP 2006 GERMANY

bwahahaha salah satu team aku dah masuk final... wooohoooo bravo italy!!!!! you guys done so well.. poor oliver kahn.. you wont be seeing him again in world cup :)

ternyata aura mafia lagi power dari aura nazi...ekekekek
ok la malam ni tunggu perancis plak.. harap harap menang la tapi kalau portugal masuk pon ok gak.. :)

ok la sampai sini la aku menceceh.. bebila senang aku post lagik jaaaa!

No comments: