Sunday, May 21, 2006

Im Officially A Maybank Staff

A'kum semua. lama aku tak update blog aku. ada la dalam seminggu lebeh bukannya apa.. aku baru start kerja kat tempat baru. apa pon takde lagi. tunggu la maybe seminggu dua dari ari ni baru aku dapat semua nyer... let me tell you guys how i started with my new job..

well aku lapor diri ari isnin bersamaan 15/5 tahun ni. hari pertama sampai la ari kedua aku takde buat apa sangat dok baca manual jer sebab takde assignment lagi. tapi masuk ari ketiga aku dah di assign bawah sorang project leader. oc kat sini memang pelik bukannya apa aku yg baru ni memang la rasa pelik. kat sini semuanya sistematik tak macam tempat lama aku. so aku arap aku bleh adapt ngan environment baru ni dalam masa yg singkat....

aku baru tau yang aku di ambil masuk untuk projek baru maybank.. sabar je la aku. cam la aku nbi terer benar? takpe la aku cuba la buat yang terbaik :) anyway lepas ni aku sambung lagi aku post jer la dulu...

4 comments:

Izham Miyake said...

tahniah la farok.

lama jugakla ko tak update..

masuk pojek baru? ok la tu. apa lagi mau. hehehe..

ayahana said...

mana ada mau apa apa.. awek mau la hahaah :D

Noral said...

macam mane kerja tempat baru? ok ke?

Izham Miyake said...

ada awek best?

pass la kat aku hehehehehehehehe..

hehehehehehehehehehe...