Tuesday, April 04, 2006

Hari Ini Hari Selasa

Ya memang betul ari ni ari Selasa. Semua orang tahu ari ni ari Selasa. Apa yang aku dah buat ari ni? Hrmm.. dari pagi sampai ke tengahari aku sibuk selesaikan hal rumah aku. Gi bayar duit down payment. Gi settle keluarkan duit KWSP.. abeh la aku.. anyway aku baru dapat tau sekarang boleh keluarkan KWSP setahun sekali untuk selesaikan hutang rumah.. macam ni boleh la buat plan... ye la nak saving la sikit utk anak aku.. and maybe bakal adik dia hehehe.. belom ada rezeki.. ada rezeki ada la lagi sorang ekekekeke.... apa yg aku merepek nih...

dari tengahari sampai la ke petang aku tak buat apa apa pon. dok ralit main game melepak... tak sabar aku nak pindah kerja.. boleh la aku belajar benda baru.. sekarang nak belajar takde mood. dah la bos dari dulu asyik nak kenakan aku jer.. lantaklah apa yang lain nak kata.. yang pasti aku dah serah pada takdir.. harap harap yang elok menanti aku...

ni aku nak add gambar anak aku lagi :) ala gambar si hana yang comel tu :P

2 comments:

Izham Miyake said...

weh.. macam ni barulah aku boleh comment..

bila visit blog aku.. tulisla comment sekali..

ayahana said...

memang aku kadang kadang kasi komen kalau ada idea la bang hehehe :D