Wednesday, April 05, 2006

Aduh Sakit Kepala Bila Tak Cukup Tidur

ello again... wah ari ni aku buat kerja gila.. malam tadi aku gi kerja sampai kol 430 pagi. tidur dah dekat kol 5 pagi.. sekarang kat opis ngantuk teramat sangat rasa nak tidur jer.. aku rasa kejap lagi aku tidur kot..

ada satu kisah benar.. kisah orang suka tipu orang tapi dia tak sedar yang dia tipu tu orang lagi cerdik dari dia.. ada la satu hamba allah ni pepagi lagi dah bercerita ngan aku pasal ESOS nye. katanya dia dah beli ESOS tu pakai duit sendiri. ada 10 lot plak tu.. haha yg aku nak gelak.. takkan aku bodoh sangat. bank kasik ESOS ikut rank.. setahu aku rank dia dapat 8 lot mana datang lagi 2 tu wallahualam.. lepas tu lunch tadi dia cerita plak yang dia pakai OSK nyer loan utk settlekan ESOS dia.. punya la kuat membohong mamat nih. dari dulu lagi aku dok perati perangai dia.. jgn sesekali la terlepas cakap depan dia.. alamatnya dia pusing cerita ko. last last ko kena dia yang untung... rasanya ari ni aku malas nak bebel pepanjang.. nanti nanti la aku sambung dok harap sangat aku ada masa banyak.. ok la chow dulu muahahhaha

2 comments:

Izham Miyake said...

debik je dia tu..

ayahana said...

ikut hati memang nak debik