Monday, April 03, 2006

Hari Hari Yang Penghabisan Aku Di Affin

Salam untuk semua. Ya hari ni aku nak mula menulis pasal kisah aku dengan sukarela. Selama ni Blog aku merepek tak masuk akal. Aku pon tak tahu apasal tiba tiba ari ni aku terlintas nak menulis.

Aku sebenarnya penat tak tau la penat tang mana... Otak aku ker atau badan aku sendiri... Yang pasti aku penat. Macam aku cakap buat masa ni aku tengah mengabihkan sisa sisa hidup aku yang membosankan dekat Affin. Bukannya apa, tak lama lagi aku akan mulakan kerja baru aku di tempat yang baru. Takut ada seram ada seronok ada semuanya la ada. Aku pon tak tau la sejauh mana aku boleh bagi komitmen pada kerja baru aku... Sikit pon aku tak rasa menyesal tinggalkan tempat kerja aku yang sekarang ni. Bayangkan masuk 6 tahun aku tungkus lumus siang malam buat kerja aku. Satu haram pon takde penghargaan dari orang atas. Diam tak diam aku rupanya dah tak di perlukan.. Dari hari ke hari aku cuba tinggalkan tempat ni.. last last dapat gak peluang tu.. Selamat Tinggal Affin. Tunggulah bila aku dah berjaya kat tempat baru. tau la aku nak tunjuk kat orang orang yang banyak mempermainkan aku dalam karier aku kat Affin.

Baru aku ingat ari ni aku letih bukannya apa.. semalam aku baru balik dari melaka.. saje je balik kampung mentua aku.. dah lama sangat orang tua tu tak tengok cucunya aka ANAK AKU YG NAKAL! Tengahari tadi waktu lunch aku gi bank settlekan something untuk rumah yang bakal aku miliki.. tak sabar rasanya nak duduk rumah sendiri.. biarlah aku berhutang sana sini dulu.. Yang pasti Hana.. ayah dah dapatkan tempat tinggal untuk Hana ngan ibu...

Aku pon tak tau la.. rasanya sekarang ni aku kurang bersosial macam dulu.. apa taknya.. aku keluar memalam dok terpikir anak bini kat rumah.. sian plak kat diorang.. anak aku tu asal dengar bunyi kereta dah gi ke pintu nak nengok ayah dia dah sampai ke belom.... sian dia...

ni hah gambar buah hati aku yg teramatlah nakalnya sekarang nih...

2 comments:

Izham Miyake said...

eh ko masuk kerja kat mana farok?

ayahana said...

aku tukar gi maybank plak hgehhehe jadi warga kl semula :D