Wednesday, April 19, 2006

Betapa Pancitnya Aku Sekarang


a'kum,

aduh letihnya aku pagi ni.. sampai nak gi kerja pon lewat.. bukannya apa.. malam tadi kol 11 malam aku gi layan main futsal. si bai yg beria ajak aku. aku pon ok la dah lama tak jumpa member... sekali pergi si omen ada si taiko siap bawak 3 orang askar kecik dia ngan mak askar sekali.. lama betul tak melepak ngan diorang. time nak balik tu si wandie junior aku masa kat mrsm sampai la ke ittm datang. melepak.. ingatkan dia pencen bola sebab apa la... rupanya lutut dah kero... sian nasib badan..

balik malam tu aku tak tau nak buat apa aku layan la CSI:NY. ingat nak tengok champions league nyer semi. game menarik tu Milan vs Barca. rugi rugi, apa nak buat dah penat..

sekarang baru aku sedar betapa pentingnya badan tak naik jadi debab hahaha.. petang ni nak gi jumpa lawyer. sign agreement rumah aku.. nampak gaya dalam bulan 5 or 6 aku dah boleh siapkan rumah aku..

1 comment:

Izham Miyake said...

buat la bbq.. boleh aku join makan..