Friday, December 05, 2008

Glamorous Wedding In Alai

Salam semua... well dah lama tak update blog ni rasanya.. this update will tell you the story of my wife's cousin marrying adlin's step sister...

All of this pictures was taken in Alai, my wife beloved hometown. First time aku jumpa artis yg boleh di bawak sembang panjang apa tak nya diorang host utk wedding tu.. ekekeke...

pengantin perempuan tu anak bongsu kepada artis veteran kita Ruminah Sidek aka Mak Mah. sepanjang wedding.. ada la artis artis veteran yg datang.. yg aku perasan and kenal ialah mak kepada hairie othman ala yg jadi oni dalam citer ezora tu... hehehehe..

masa kat klang.. aku tak sempat jumpa emilda.. tapi masa kat alai aku pon tak dapat jumpa (sebab aku kena kerja hehehehe)

ok la seperti biasa aku tak suka berceloteh panjang.. meh aku letak gambar gambar yg aku rasa nak letak :P



Budak tembun tengah makan nasi




The couple




The Actor




The Actress




Aksi posing bersama imelda oleh ibu :D




The Actor and Actress

1 comment:

Lady Gee said...

Auk, baru kutau ko ada blog.. seronok ek g brunei.. dah lama aku teringin tp tak tersampai2. anyways, anak2 ko memg cumel (despite of their abah..hehe)