Monday, August 18, 2008

kenduri kawen.. 170808

semalam aku gi kenduri kawen si asrol.. tapi bukan asrol tajudin.. ni asrol nizam member aku kat affin :) sampai la sekarang. mesti korang tertanya tanya sapa la si asrol tajuddin tu.. dia adalah har har harun hashim yg sebenar ekekekeke jangan marah aa flash...

well since kenduri si asrol tu dekat jer ngan umah aku.. so aku pon berniat tolak lambat.. so dalam kol 2 camtu aku sampai kat majlis tu.. memula sampai aku jumpa si ahmad.. (budak affin gak) dia dah nak balik hehehehe... bila sampai je kat khemah.. aiseh tarak tempat duduk.. huhuhu.. last last aku suh wife ngan anak aku si hana masuk dalam tengok pengantin.. aku pon melepak la kat luar ngan ajaq (BDN), judeng (BDN), pakcik zaidi ekekeke (Affin/BDN), zack (Affin), mukh (Affin/BDN), ayoi (BDN), bender(BDN) ngan boy (Affin)..

dalam 5-10 minit lepas tu aku nampak si morph & wife (Zante) baru keluar dari rumah pengantin.. hehehe diorang gi lepak makan...

pastu si emy (BDN) datang borak... tapi aku perasan la si deida (BDN), piniz (BDN), maz (BDN), mayang mengurai(BDN) ngan cik bintang(BDN) tengah makan hehehe...

aku takleh gerak banyak sebab aku masih sakit gigi sekarang nih... :)

lepas je aku dapat tempat duduk.. aku panggey wife aku keluar.. so lepas makan makan tu.. ada sorang mamat photographer tanya aku nama si hana.. aku ingatkan apasal rupanya dia dok perati si hana dari dalam rumah pengantin.. sebab dia nyibuk jadi photographer tak bertauliah...

sebelum balik tu hana sempat la amik gambar si asrol ngan wife...

ok la malas citer panjang.. takde mood sangat sebab sakit gigi.. meh aku letak gambar gambar latest kami sekeluarga :)



Hana berangan jadi model :P




Budak ensem kacak lagi bergaya




Farhan semasa pelik tengok muka dia dalam handphone :)




tiga sekeluarga.. farhan takde la plak hehehe






gambar pengantin




hana malu dok dalam stroller adik dia heheheh




hana as non qualified photographer snapped this picture :)

3 comments:

chomelista homestay said...

peh menjadik tu budok hana snap gambo!
apesal tetiba apak & mak budok hana ada kat blakang tu?
ooo dera hana snap gambo ye? kekekeke!

Farid Abu Talib said...

sudah besar anak anda..

dari kawanyer kak rud

Faith said...

Ala, tak nampak la pulak muka pengantinnyaaaa.