Monday, July 28, 2008

Kakiku Di Gigit Ikan

Salam semua.. ni hupdate blog aku yg penghabisan kalinya... utk bulan Julai 2008 ehehehehe...

well lama tak update busy melanda di opis.. campur demam selsema + demam panas yg terlampau... adeh memacam jadik utk 2 minggu yg baru lepas ni...

ari tu ada sesi bermain paintball bersama kengkawan dekat shah alam.. ok la seronok even lambat start tapi puas la jugak + berpeluh sakan aku... apa taknya berperang selama 45 minit.. huhuhu.. tak dapat aku bayangkan orang berperang berhari hari.. berminggu minggu..

Ya Allah.. ko amankan la negara aku ni... Amin....

seronok gak main paintball ni.. yg best kalau dapat tembak orang huhuhu.. dalam sepanjang aku main tu.. aku kena tembak sedas.. itu pon kat lemak perut ku yg takleh di cover hehehehe... kitorang main ari tu dalam 11 orang.. cuma ada 2 girl yg join hehehe.. nasib la aku tak kira asal dapat aku tembak... hehehehe..

dan minggu tu jugak aku ada sesi bersembang sembang kat KL.. aku buat semua ni sebab ada ura ura opis aku akan di telan oleh HP.. tapi akhirnya kansel.. tapi aku tak sure la sesi sembang sembang tu sukses ke tidak.. kalau dapat aku nak reject jer...

well dalam dua minggu ni jugak aku terpaksa cancel semua aktiviti malam aku (main futsal la) sorry to bdn futsal team.. aku terpaksa coti bermain ngan korang utk seketika.. anak aku yg kecik si farhan tu ada problem sikit di waktu malam.. last weekend balik melaka dah gi berubat.. confirm ada mende ghaib yg mengacau dia.. biasa la budak kecik.. diorang ni nampak aje... huhuhu.. takpe lepas semua dah settle aku join semula :)

last weekend hana ada kelas art.. dua ari berturut turut.. ye la ganti yg minggu lepas tu.. minggu lepas kitorang balik melaka sebab nak berubatkan si farhan + mak mertua aku ada buat kenduri tahlil utk arwah ayah metua aku...

so this week bila berjalan.. farhan dah mula seronok tidor dalam stroller dia.. huhuhu.. senang hati cuma semalam si kakak buat drama swasta kat Jusco.. dia nangis nangis buat muka sedih nak berli barbie doll yg ada set kaler kaler rambut.. ibu dia punya la sayu tak sampai hati belikan la jugak.. aku cam malas nak layan sangat nanti buat sakit hati jer.. sebab kakak tak pandai simpan barang sangat.. nanti hilang benda kecik kecik tu....

oh well aku nak letak la sikit gambar gambar aku yg terbaru la jugak :)



Hana with her favourite food.




Farhana & Farhan in Alai




Farhan 3 bulan 2 minggu :)





Oh Kaki Ku Di Gigit Ikan!




Gambar Paintball 1: Sebelum Perang




Gambar Paintball 2: Aku Tengah Perang




Gambar Paintball 3: Lepas Perang


Quote of the day: Ayah.. ayah.. Hana tengok Intan dulu... nanti dah habis Hana tidur yer... (padahal bunyi tv cerita gang bas sekolah)

2 comments:

chomelista homestay said...

Awat budok hana makin tembun ni?
Ayoyoooo!
Suh dia diet taw? :p

Izham Miyake said...

aku rasa ko silap tarikh ni.. 080808 lagi best apa..

farhan sama nama cam bf adik aku.. hahahaha..