Monday, June 09, 2008

Entry ku utk bulan Jun 08 hehehehe

Allo rasanya lama dah tak menghupdatekan blog saya yg tak seberapa ini hehehe... takde apa sangat yg berlaku utk 2-3 minggu ni.. cuma busy ngan kerja kerja kerja.. TAT sana UAT sini.. production sana.. testing sini.. tak menang tangan betul..

anyway family aku dah ada kat rumah.. last 2 week aku balik melaka bawak diorang ke kl semula.. ooo happynya aku :) hehehehe

tak banyak aktiviti aku buat.. cuma sangkut kat jam malam harga petrol naik.. tu pon jam sebab ada kete buduh stuck kat atas flyover ldp depan western digital.. mengong tul..

main futsal la.. semalam main boling gila babeng nyer teruk hahaha tu la bahana tak pernah practice terus main tournament.. amik ko ubat 3 game total 311 jer ahahahha... well aku malas nak citer banyak aku nak letak gambar anak anak aku jer :)

well sini aku nak tempek gambar gambar anak anak aku :) dari farhana ke farhan :)



hana posing kat dalam tesco :)




hana ngan ibunya selepas mengepow ibunya di toys 'r us ekekekeke




hana keletihan baru balik shopping lena terus dia..




farhan baru lepas mandi ngan nenek gopeng :P




farhan jelir lidah tanda gembira :P






sekian.. nanti saya hupdate lagi yer :P

3 comments:

chomelista homestay said...

Whoa, mata anak mu sejibik mata mu!
Eekekekek!
Bila nak ajak kami gi umah kamu,
nak gi buli farhan la.. :D

-weh saye udah mengupdate blog psl tonamen smalam.. ullala~-

ExtraTerrestrial said...

comel gile
hana makin lama
makin mcm rupe stamp pad ko
serupa and kalau ada pertandingan muka anak beranak serupa
patut abg dompot n dompot jr masuk ar
perangai pun, as far as i observed, mcm sama
wahahhaha
nanti farhan kalau makin besar muka cam ko gak, mmg bala tentara dengan muka stamp pad auk la...

ellyn said...

allo...incik biler mau kasik jumpa family kita ni.