Monday, June 23, 2008

Entry Kedua Bulan Jun

haha update kedua aku dalam jun 2008...

ari ni tak nak ngomel banyak aku just nak letak gambar gambar famili aku jer :D



Farhana & Ayah (lihat ayah ku messy kan...)




Farhan & Ibu (err apasal kipas rumah ni???)




Farhan & Nenek Gopeng (ohh lama lagi aku nak sampai pegang suis tu..)




sedapnya pow ayah.. huhu dapat hana menum melo ais....




lalalalala :P






hahaha sekian saje update utk kali ini.. wah tapi minggu ni aku busy bersukan dengan jogging selaju 100 meter sejam :D

3 comments:

pali said...

hana.....ayah hang memang dari dulu lagi messy. tak pernah tak messy. kalo dia jadi misi, merci me!

Janna Wan Muhammad said...

ayah hana tu bukan takat messy...selebet..selabat...selebat..sumer ada...hahahaha....(eh besar la plak gelakss...mak dara kena gelak kecil jer.....hhihihhiihii...sambil menutup mulut)

bisikan senja said...

satu hubungan yang erat antara seorang ayah n anak. teruskan perwatakkan ini