Monday, February 05, 2007

Februari 2007

salam sejahtera semua pembaca blog ako yang setia :)

well takde mende yang aku nak cerita sangat. Lately ni macam macam masalah melanda.. and alhamdulillah dah selesai masalah aku tu walaupon taklah settle sangat tapi ok la...

seronok aku bila member baik aku yang selalu aku bertekak datang melawat.. walaupon jauh dia travel.. seronok gak sekali sekala melepak... siap sempat tengok drift kat usj... tq ensem sebab aku berjaya mengepow ko tiket masuk hahahaha... and bai tq sebab datang lepak ngan aku.. insya allah aku cuba ada bila ko susah nanti... aku berani janji aku takkan poyo dalam bab bab macam ni...


well minggu lepas wife aku ngan anak aku ngan mak aku balik melaka naik bas... seronok la si kecik tu.. siap cakap "ayah takleh ikut" "hana nak aik bas"... tu la yang di sebutnya dari awal aku hantar sampai la diorang bertolak...

weekend baru ni aku melepak kat PD ngan famili wife aku.. ramai ramai.. seronok gak.. anak aku paling seronok.. dapat mandi swimming pool.. tapi yang kelakar dia cakap dia mandi laut :)

ari ni aku masuk kerja cam biasa.. and seperti biasa bosan yang amat... :)

ni gambar ibu snap gambar hana:



ni gambar hana snap gambar ibu:


by the way meh la tolong vote utk budak comot ni.. ni link dia.. budak comot yang no 2 tu :)

http://www.infoguide.com.my/votestreet/votecaster/babycontest.php?campaign_id=19

3 comments:

Izham Miyake said...

aku dah vote..

tu pertandingan apa tu ek?

ayahana said...

entah la bai aku pon tatau.... biasa la wife aku le tu.. dia ari ari boleh vote.. hahaha aku tak paham apa pon ekekekeke

Anonymous said...

owh inikah hana comot?
Hohoho comel banget.. pinjam seminggu boleh? :D