Monday, January 15, 2007

Banjir & Bola

salam semua. sekarang ni sibuk kita dengar pasal banjir... alhamdulillah dah hampir 29 tahun lebeh aku hidup tak pernah lagi berada dalam situasi banjir.. kalau ada pon takat paras paras buku lali jer.. tu pon sebab rumah aku kat kampung kawasan lembah.. so kalau hujan lebat semua air turun kat rumah aku hehehe.

baru baru ni banjir kat johor dah pon meragut nyawa... aku pon tak paham apasal tak istihar darurat kat sana.. takkan nak tunggu melungkup baru nak istihar kot.. seram gak bila dengar.. ye la kita ni bukannya orang kaya.. kalau dah tenggelam rumah confirm beribu ribu nak kena cover balik.. :)

seperti biasa kalau tanya budak budak setan.. diorang memang cukup suka banjir yang lagi satu.. hahhahahaha aku rasa bai je yang paham sebab dia antara rakan rakan aku yang pernah berperangai cam kambing ekekeke.. jangan marah aaa bai...

aku tak sabar nak tunggu next week.. bukannya apa aku nak kena gi kursus 3 hari kat port dickson.. tak tau la best ke tak.. bukan apa aku nak lepaskan cepat cepat malas delay nanti kena gak pergi..

lately ni tak banyak gambar anak aku yang aku amik.. ye la aku pon jarang berjalan.. letih wooo baik lepak umah tengok tv.. hehehehe sebabnya sekarang ni aku kemaruk layan fantasy premierleague.. gila ko tetiap minggu aku nengok result.. nak tau player yang aku pilih ada score ke apa ke hehehe..

ni la dream team aku kalau aku jadi manager team bola europe hehee

GK - jaaskelainen (bolton)
RB - zambrotta (barcelona)
CB - john terry (chelsea)
CB - caragher (liverpool)
LB - gallas (arsenal)
DM - makalele (chelsea)
RM - c. ronaldo (man u)
CM - gutti (real madrid)
LM - joe cole (chelsea)
FW - andrian mutu (fiorentina)
FW - eto (barcelona)
heheh gila ke apa aku ari ni :)


sila sila la ke sini :) Fantasy Premierleague

3 comments:

Izham Miyake said...

oi.. banjir apa nih? apa kaitan banjir dengan kambing? kambing taku banjir ma!

ayahana said...

huhu aku pon tak tau apa aku merepek

azhar said...

bagus choice of players mr manager..

boleh jadi the next galacticos nih