Monday, November 13, 2006

Sekian Lama Menghilang...

selamat sejahtera kengkawan ku...

wah lama aku menghilang.. apa tak nya aku busy gilosh.. dengan perangai bos aku yang brutal..
aku tak boleh nak buat apa apa.. nasib badan.. wah akhirnya aku dapat gak jumpa bebudak angau
yang aku dok borak selalu.. tapi tak semua.. aku sempat jumpa si elsyie, kekek the ikan brutal
makcik jonet dengan cekbieah.. aku jumpa diorang masa gi kenduri adik si bai.. lama siot tak
melepak ngan mamat tu.. tapi yang seronok aku pergi sana jumpa gak member member lama aku.
jumpa si wira+sheghi+anak dia irfan.... jumpa mat te+wife+anak nyer, jumpa taiko+azerque+3 orang
anak anak nyer.. sapo laie ek.. oh jumpa gee ling+wife dia si mel gibson..

yang lain aku tak sebut kalau aku jumpa.. sori la yer.. heheh lepas tu aku terus balik melaka..
nengok mak mertua aku. alhamdulillah dah sembuh..tapi tak kuat lagi cam sebelom operation. biasa la
dah berumur ni nak recover pon susah.. :)

tak banyak berlaku dalam masa aku menghilangkan diri.. cuma gi open house sana gi open house sini..
ari sabtu ari tu aku gi open house umah mak mertua shu. dapat la jumpa si sarawak, man bosan ngan
juzer.. seronok anak aku dapat jumpa member baru sebaya dia.. hehehe

dalam letih letih tu sempat gak la amik gambar dia.. tapi sekarang ni aku post gambar dia yang aku
dah amik minggu lepas hehehe... tada...

hai saya rasa saya boleh jadi model guess la nanti :P

5 comments:

Miss Appleijo said...

wakaka patut arr cakap aku malas update blog..ko dah update dulu ekk...cehh poyo :P

huhuhu jumpa kat umah bai sombong...bukan nak salam² laga² pp wakaka..nway dapat jugak aku jumpa ko en parokk

Izham Miyake said...

tula.. lama jugak ko tak update..

ehhh.. tadi aku tengok zero comment.. ni cemana bleh ada jianajone plak ni?

ayahana said...

tu yang aku tak paham tu bai.. hehehe aku tak sombong aaa... kesukaran utk mendetect ko and the gang akibat kenakalan anak aku yang tengah mengganas.. hehehe.. bai ko turun tak kenduri roslee?

Izham Miyake said...

Insya Allah,

dia dah call.. dan aku rasa memang wajib sangat la aku turun..

jumpa di sana.. di sana.. di saaaanaaaaaa!

ayahana said...

haha rumah dia dalam 2 minit jer dari rumah aku ekekekeke