Monday, October 30, 2006

selamat hari raya aidilfitri semua... part 1

21/10/2006

hari paling membosankan buat aku.. sebabnya.. aku sorang sorang kat rumah di kolumpo ni... wife aku dah balik melaka ngan anak aku.. dia balik awal sebab mak mertua aku masuk spital ada minor operation kat hempedu dia.. doktor kena sedut semua batu bata yang ada kat area situ.. sian mak mertua aku dah la tahun ni suami dia dah pergi buat selamanya.. dia plak sakit.. tapi nasib baik dia masih ada 7 orang anak dan 7 orang menantu besertakan 21 orang cucu cucu nya...

ari tu lepas berbuka aku bertolak balik melaka.. banyak yang aku buat sebelom berbuka.. aku basuh baju.. kemas rumah... fuh letih.. siang tu aku keluar gi carik barang raya.. kengkononnya la... aku tiba di melaka jam 10 malam tu pon aku delay ketibaan aku cewah cam naik flight jer... sebab aku singgah al ikhsan kat restoren jejantas ayer keroh hehehe...

22/10/2006

tak banyak aku buat ari tu.. cuma pergi menyetelkan utang piutang aku... gi beli barang keperluan baby ku yang semakin lasak dan tak makan saman hehehe...

23/10/2006

ari yang di tunggu pon tiba... malam tu lepas abeh takbir raya dalam kol 2 pagi aku ngan wife aku gi last minute shopping kat taman cempaka... (ala ala jalan tar kat melaka nih) dapat la beli baju melayu aku... pastu siap beli bantal kekabu lagi sebab tengah sale sebiji bantal rm5... malam tu aku tidur kol 4 pagi feh gila...

24/10/2006

ari raya......

penat and busy ni kat opis.. aku letak gambar baby aku jer la nanti free aku sambung citer...



ni gambar hana ngan cousin dia...




si hana tengah tunggu turn jumpa doktor kat poliklinik simpang pulai




hana bersama ibu terchenta dan ayahnya yang kacak bergaya :P




hana dengan pakaian ala ala witch :P

6 comments:

Miss Appleijo said...

selamat hali laye farok..hamboi ko tiap tarikh sebelum dan selepas raya ko ada buat catatan ekk wakaka aku punya blog yg tak update lagi…izham dah tanyo tu wakaka tak sabor btul budak tu…haa akhir nya dapat gak tgk gambar ko sekeluarga ekk..nanti nak jumpa korang real kat umah bai lak...

ayahana said...

huhuhu biasa la sekali update... tunggu part 2 ye hehehe :P

Noral said...

uit. bersepah gambar anak manja kat blog. memang gaya anak ayah betul ana tu..

ayahana said...

ada rupa ek noral... hehe oit nak duit raya ekekekeke

Izham Miyake said...

ada jugak hapdet dari farok..

esok dtg seremban tak?

ayahana said...

den poie ari sabtu.. sebab lepas tu terus ke alor gajah ada kenduri