Friday, September 15, 2006

Moving to my new house

salam semua..

wah lamanya aku tak update blog. ari ni baru ada peluang and idea nak update.. insya allah kalau takde aral melintang weekend ni aku pindah dok umah aku sendiri.. dengan poyonya aku hebohkan.. wooii woiii aku dah ada rumah sendiri hehehehe.. tengok la gelagat anak aku bila gi rumah baru aku..



aku pon tak paham apa yang dia suka sangat hehe.. rumah aku takde la besar sangat.. tapi boleh la untuk famili aku hehehe... ni la sedutan sedutan yg dapat di ambil di waktu malam hehehe

kat bawah ni gambar kawasan dapur aku.. takde la besar pon secoet jer :)



ni plak dari depan rumah



ni laman rumah aku yg dah di tanam rumput.. asalnya tanah liat + tanah kerikil



hehe nanti kalau ada lagi aku update lagi.. tapi sesungguhnya aku tak sabar nak dok rumah sendiri.. kalau ada duit lebeh aku ingat nak letak kolam mini kat depan porch aku tu.. pastu nak bela ikan 3-4 ekor.. sebab anak aku suka sangat ngan ikan.. tah ngikut sapa la... heheh..

see you all soon

3 comments:

Izham Miyake said...

ngikut aku tu farok..

apa laga.. bela la ikan kap.. senang nak jaga.. cuma kena ada filter aje..

Izham Miyake said...

anyway.. selamat berpuasa..

* sorry farok.. aku dah lama giler tak masuk angau.. tak dapek nak jago kucing2..

Taiko said...

kat mana rumah kau ni? tak nak jual ke? boleh main declare ramai-ramai tak kat rumah kau ni? heh heh