Friday, September 19, 2008

Berbuka Puasa Menanti Raya

Well.. so far tahun ni paling banyak aku dan famili berbuka puasa di luar kawasan hehehe.. kami dah berbuka puasa di Carlton Holiday Shah Alam, Kenny Rogers IOI Mall, Hartz Chicken Summit and coming soon Istana budaya... Tak sabar rasanya nak berbuka di luar...

well apa yg menarik ialah buffet buffet yg aku pergi so far 2 kali amat berbaloi. makanan not bad.. environment quite good.. comfortable la utk kitorang sefamili :)

Kemudian apa yg menarik ialah dalam dua minggu ni aku dapat gi window shopping + shopping ngan wife aku berdua.. apa tak nya hana demam la apa la.. so dia tinggal ngan nenek dia aka mak aku kat rumah jer.. so kitorang keluar la berdua....

Baru ni kitorang ke subang parade mencari hadiah harijadi farhana yg ke empat... sure dia teruja tengok apa dia dapat nanti... hehehehe

ok la dari aku menceceh tak tentu pasal baik aku letak gambar gambar baru kitorang :)



Farhan dengan aksi maggie simpsonnya... (nyot nyot puting)




Farhana dengan aksi poyo sebelum berbuka




Ibu tak sabar menanti azan Maghrib guhe guhe




Ayah kekenyangan :) *burpp*




Kakak dan Adik




Adik dan Nenek (Adik tak tahan silau)




Kakak dan Ibu (tah apa yg berdua beranak tu tengok tah)




Makanan yg lazat dan menggemukkan :D













Aksi Seorang Pengganas Tengah Makan





Quote of the day:

Hana "Ayah ayah.. hana makan ais krim sikit jer tau.."

p/s: sila refer gambar ais krim di atas

No comments: