Monday, March 31, 2008

Minggu Keluar Duit Secara Pukal

allo semua.. hehehe ni entry last utk march 2008. tak banyak yg nak aku bebelkan kecuali apa yg aku buat for the last week and weekend...

last week jumaat.. aku amik leave.. semata mata nak gi shopping kat warehouse sale mattel :) apa lagi rambang mata aku bila pergi.. but a lil dissapointed sebab hajat nak borong barang fisher price.. tapi tak kesampaian.. sebab by the time aku ngan orang rumah aku sampai jer dah settle.. kitorang sempat la borong a few barang fisher price.. then dapat la borong barang mattel/hotwheels/matchbox/barbie sekali :)

siap dah beli 1 utk anak kawan opis wife aku. ada beli utk anak sedare aku kat melaka.. so apa lagi lepas dah pilih pilih filter filter.. i end up paying RM650 for all of them..

Item Price (RM)
---------- --------
Fisher Price 200
Barbie 150
Avatar 150
Mattel 50
Hotwheel 50
Misc 50

Damage done : RM650

gilerk aa aku...



Sebelum Filter Apa Yang Nak Di Beli




Sesudah Filter Box 1




Sesudah Filter Box 2




Hasilnya....




Then petang tu aku ke shah alam main futsal. Join bebudak affin. sampai sampai kena main 3 sebelah.. last last tak cukup orang main 4 lawan 5.. nak tertanggal lutut ngan jantung aku :) hehe yg ada pon si asrol, cikgu syaari, mustapa kamal ekekeke, yg lelain aku tak kenal sangat main belasah jer main hehehe....

then sabtu pagi aku hantar kete kelisa aku servis.. seb baik tak banyak dalam RM65 jer hehehe :) petang tu aku ke sport planet ampang.. layan futsal ngan bebudak mrsm jasin batch aku ler.. dapat la main sejam setengah.. ni pon sama rasa cam nak tanggal peparu aku hahhaha....

Hari ahad plak.. pepagi lagi aku antar kete wira plak servis.. yg ni cekik darah sikit sebab banyak benda nak kena tukar.. apa tak nyer ada leaking kat enjin.. tokey tu kata heavy leakage kat blah kiri and ada sikit kat kanan area gearbox.. so agak sedih aaa hehehe tapi sayang punya pasal.. repair gak lah :)

so gedebak gedebuk aku abeh dalam RM580 :) siap tukar timing belt sekali sebab dah basah kena minyak enjin :(

sementara tunggu siap aku gi tesco shah alam beli barang rumah.. lepas tu kitorang terus lunch kat situ... malam tu kitorang gi umah brother in-law aku kat damansara.. first time aku singgah rumah abg ipar aku tu.. masya allah.. lawa nyer rumah dia.. hehehe

end of story di sambung kemudian :)

well ni ada sikit gambar gambar budak nakal + tembam :)



Posing ala ala model jam tangan :)




Peace...!




My Precious with her favourite food :)




Both My Life and My Love

No comments: