Thursday, November 15, 2007

Hana Dapat Mainan Baru

Allo semua... salam sejahtera hendaknya...

dah lama tak menulis.. entah kenapa takde idea kot... lepas raya ari tu tak banyak aktiviti yg aku n famili buat melainkan gi jenjalan bawak budak montel tu.. ari tu gaji bulan 10 dapat backdated support allowance ngan salary adjustment.. seb baik ada berlebeh.. so aku bawak anak aku gi toys r us... aku belikan dia mini kitchen abeh dia kerjakan dapur tu.. siap tanya aku ngan ibu nye nak order apa.. lawak lak...

ni senarai aktiviti aku sepanjang bulan 10 sampai ke ari ni selepas raya ari tu...


Kenduri Kahwin
--------------

aku ke klang pergi kenduri kawen budak opis bini aku... makanan boleh tahan biasa la masakan jawa.. :) pengantin perempuannya cantik la tinggi lampai.. tapi masalahnya pengantin lelaki tu dah berumur cam abg ipar aku yg sulung plak aku rasa.. aku pergi masa tu pergi bawak mak aku sekali.. ye la dia pon ada kat kl dah seminggu....

then aku ada pergi kenduri kahwin ex-officemate aku kat affin.. mamat ni berhenti dari affin jadi steward kat MAS. tapi aku dengar dah berhenti.. apa yang best masa aku pergi tu aku terjumpa mak jah cerita jelatang hehehe.. terjerit jerit anak aku nenek jelatang dia panggey.. pastu nampak datin nina jureen ngan hubby ya allah cantiknya ciptaan allah.. tapi tapi awat kawen orang tua kak? huhuhu.. aku gi kenduri ni ngan shahrul aka boyot.. budak affin gak.. pastu masa kat sana jumpa kak maheran ngan azarina... pengantin memang sepadan :)

Open House/Open door
--------------------

auntie aka mama hana datang ngan anak anak nyer beraya.. dia ni yg jaga anak aku yg nakal tu.. tapi uncle takde sibuk agaknya.. :)

kawan kawan wife aku ada datang sambut raya

aku ada pergi rumah kawan lama wife aku kat klang jugak.. menarik gak kawasan rumah tu.. tapi jauh la ngan kl tak sanggup i hehehe.

then rumah sapa lagi aku pergi? oh ye rumah didi/zuhir ex-collegemate wife aku kat kelana jaya.. tapi sekarang dah boleh kata rapat la ngan diorang sebab selalu gak jumpa...

then aku ada pergi bangi rumah iym.. ni kira member aku ngan wife aku.. kitorang satu U dulu :)


well sejak lepas raya ni aku rajin gi main futsal.. ye la satgi tak exercise mau jadik cam bob ku2 plak.. huhuhu...


aku ingat nak letak gambar gambar anak aku.. + gambar gambar masa raya.. tah ada tah idak jap aaaa :)



Aku sebelum memerah keringat main futsal.. gambar di ambil pakai hp ensem hehehe




Hana posing kat depan toys r us subang parade :)




Pengantin kat Puchong hehe Fendi dan isteri




Hana sayang ayah... muacchhhhhssss




Hi saya la anak ibu dan ayah saya.. cun tak saya huhuhu

No comments: