Thursday, December 07, 2006

Hana Belajar Melemaskan Diri

salam semua... lama rasanya tak update blog aku ni.. harap harap aku tak jadi poyo la beria ia update lepas tu tinggal.. maybe aku tak boleh update sekerap mungkin.. so aku try update maybe seminggu sekali or dua minggu sekali.. tu pon kalau ada agenda menarik..

last week ari rabu aku bawak wife ngan anak aku si hana tengok orang main futsal.. aku la yang main sebenarnya.. sian dia.. dari mula sampai la nak balik tak abeh abeh nak main ball.. hehe dia suka tendang bola... jgn dah besar nanti dia main bola sudah... :) suka betul dia.. kali ni aku main ngan bebudak opis baru aku.. ada gak yang power.. aku sah sah amatur jer.. :)

last weekend tak banyak berjalan cuma hari ahad tu baby sitter hana ajak kitorang gi open day kat kelab golf subang.. nak bawak hana gi swimming katanya.. aku pon join la.. tak sangka aku diorang anggap hana macam anak sendiri dah.. pastu anak baby sitter tu cerita la kalau kat rumah si hana ni suka membuli atok nye.. ya anak aku ada ramai atok.. walaupon dia tak sempat kenal arwah ayah aku, dan dia cuma kenal arwah ayah mentua aku sekejap je.. dia ada sorang lagi atok hehe.. husband babysitter dia la..

masa kat sana.. aku layan la dia mandi swimming pool kelakar plak tengok.. dah la baru dua tahun.. eksen tak nak kena pegang.. dia nak main sendiri dalam pool.. siap boleh telan telan air basuh muka la hehehe.. lepas tu ada satu part tu dia nak jalan sendiri katanya.. aku geram aku lepaskan la.. tapi lepas tu dia bantai berlari amik ko terjatuh dalam air.. aku saje biar dia lemas 2-3 saat.. pastu aku angkat dia.. terus peluk aku kuat kuat.. :) yang best tu dia tak nangis langsung cuma cuak je geli hati aku.. lepas tu bawak dia gi makan kat situ.. suka dia nenek dia belikan dia buku doraemon. :)

lupa plak.. aku ni dah lebeh 6 bulan kat sini.. insya allah dapat la aku surat confirmation dari hr aku.. sengal gak diorang ni lambat benor nak bagi surat.. seronok gak buat cobol ni :)

ni ada gambar hana dalam keaadan seksi.. :)



2 comments:

Izham Miyake said...

heh..

aku boleh agakla cemana ghopanya anak kau cuba melemaskan diri.. kalau aku pun buat benda yang sama..

ayahana said...

ekekekeke tu la pasal.. aku gelak gila nengok.. tapi memula dia takut gak. seminit je la tapi.. lepas tu nak main air lagik hehe